دیدبان
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی :

تولید ملی و اقتصاد مقاومتی در دستورکار پسابرجام باشد/ فکر حل مشکلات با برداشتن تحریم ها فقط "خواب" است

تولید ملی و اقتصاد مقاومتی در دستورکار پسابرجام باشد/ فکر حل مشکلات با برداشتن تحریم ها فقط "خواب" است

نادر قاضی پور، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دیدبان، با اشاره به دشمنان نظام اسامی ایران از جمله آمریکایی ها موضوع نفوذ را در چارچوب مذاکره با کشورمان دنبال می کنند، گفت: دولت و همچنین بخش خصوصی موظف هستند در چهارچوب مصوبه شورای عالی امنیت ملی در اجرای برجام به هیچ وجه اجازه سو استفاده به دشمنان خصوصا آمریکایی ها را ندهند.
وی با بیان اینکه در طرح برجام مجلس موضوع جلوگیری از نفوذ دشمنان درعرصه های مختلف که به عنوان یکی از تاکیدات رهبرانقلاب است، مدنظر قرار گرفت، اظهار کرد: پروژه نفوذ در بخش های اقتصادی، امنیتی، فرهنگی و سیاسی است.
قاضی پور ضمن تاکید براینکه مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه باید تا عملیاتی شدن برجام پیگیر این مهم باشند، تصریح کرد: اینکه فکر کنیم با برداشتن تحریم ها مشکلات حل می شود فقط خواب است لذا باید به تولید ملی و اقتصاد مقاومتی پایبند باشیم.
* در دوران پسا برجام صادرات محصولات غیرنفتی افزایش یابد
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در دوران پسا برجام باید واردات کالا و خدمات کاهش و صادرات کالا و خدمات تولید داخل افزایش یابد، افزود: در بخش صادرات باید موضوع صادرات محصولات غیرنفتی خصوصا حوزه معدن تقویت شود.
قاضی پور با تاکید براینکه موضوع موشکی و ارتقاء امنیت کشور به هیچ وجه به سایر کشورها مربوط نمی شود و در رابطه با سیاست خارجی حمایت از سوریه و عراق به کشوری اجازه دخالت نمی دهیم، گفت: ما به هیچ وجه اجازه سرک کشیدن دشمنانمان در کشور را نخوهیم داد و در این باب مردم کشورمان امتحان خود را خوب پس داده اند.
وی با بیان اینکه مذاکره با آمریکایی ها فقط در حوزه هسته ای است و هیچگاه به موضوعات دیگر ختم نمی شود، ادامه داد: نفوذ دشمنان اول در موضوعات فرهنگی بروز می کند زیرا آنها با در دست داشتن هزاران ماهواره و ابزار رسانه ای بر علیه اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی ایران تلاش می کنند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطلب بالا افزود: موضوع نفوذ در فرهنگ از جمله عواملی است که نوع مصرف، خوراک، پوشاک و ذائقه مردم را تحت تاثیر خود قرار می دهد.
قاضی پور ضمن بیان اینکه با هوشیاری رهبر انقلاب دسیسه های دشمنان نقش برآب شده است، تصریح کرد: غربی ها در دومین مرحله بدنبال نفوذ اقتصادی در جامعه ایران هستند.
وی با اشاره به اینکه نفوذ سیاسی سومین مرحله از پروژه دشمنان در جنگ نرم است، خاطر نشان کرد: سیاست ما مطابق با دیانتمان است و از این رو تمام امور سیاسی در چهارچوب نظام اسلامی قرار می گیرد و مسئولان باید حواسشان باشد که سست نشوند.

 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن